Πέμπτη, 25 Αυγούστου 2011

Παραιτούμαι γιατί δεν δέχομαι να γίνω «νεκροθάφτης» του χωριού μου!

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ 25-08-2011

Από τον Τοπικό Σύμβουλο Καλαρρυτών του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων Σωτήριο Κων. Μπακαγιάννη (πρώην Πρόεδρο της Κοινότητας) λάβαμε αντίγραφο επιστολής παραίτησης που υπέβαλε προς τον Δήμαρχο Ιωάννη Σεντελέ.
            Να τι αναφέρει στην παραίτησή του ο κ. Μπακαγιάννης.
            «Κύριε Δήμαρχε, επειδή τα πράγματα δεν ξεκίνησαν καθόλου καλά για τους Καλαρρύτες, αισθάνθηκα την υποχρέωση να διαμαρτυρηθώ πολλές φορές γι’ αυτό και σας ζήτησα να κάνουμε μια συνάντηση και οι τρεις ενδιαφερόμενοι, ώστε να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε και να περιοριστούμε, ο καθένας στις αρμοδιότητές του και τα καθήκοντά του.
            Δυστυχώς όμως, αυτό δεν έγινε. Έτσι αντί τα πράγματα να πάνε προς το καλύτερο, πάνε προς το χειρότερο.
            Ο λόγος που υποβάλλω την παραίτησή μου, είναι ότι εγώ ζήτησα την ψήφο των συμπατριωτών μου για να μπορέσω να κάνω κάτι καλό στον τόπο μας. Όχι όμως να κάνω κακό, πράγμα που εμείς κάναμε για τους Καλαρρύτες. Δεν μπορώ να συνεργαστώ με καλαμοκαβαλάρηδες, που ο σκοπός τους είναι να ξεπληρώσουν τα προσωπικά τους γινάτια.
            Ο λόγος που πρέπει Να αποχωρήσω είναι να μην συμμετέχω στην καταστροφή. Και να είμαι εγώ ο ίδιος που θα γκρεμίσω με τα χέρια μου αυτά που παλέψαμε να κτίσουμε όλα αυτά τα χρόνια, οι πρόεδροι μαζί με τα συμβούλιά μας.
            Τέλος κύριε Δήμαρχε, να σας ευχαριστήσω πάρα   πολύ για την τιμή που μου κάνατε να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιό σας και να βοηθήσω και εγώ όσο μπορούσα τον Γιάννη Σεντελέ.
            Ακόμη θα ήθελα μέσω της παραίτησής μου να ζητήσω πάρα πολλές φορές συγγνώμη από τους ανθρώπους που ταλαιπωρήθηκαν να ανέβουν να ψηφήσουν και να με συγχωρέσουν για την αποχώρησή μου, γιατί δεν δέχομαι να γίνω «νεκροθάφτης» του χωριού μου».