Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013

Παραίτηση Δημοτικής Συμβούλου


ΠΡΟΣ: Κον Ιωάννη Σεντελέ Δήμαρχο Βορείων Τζουμέρκων.


Κύριε Δήμαρχε
Σύμφωνα με τον Νόμο 3852/2010 ,σας υποβάλλω την παραίτησή μου από το αξίωμα του Δημοτικού Συμβούλου στο οποίο εκλέχτηκα με την παράταξη «Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση Βορείων Τζουμέρκων».

Η παραίτησή μου οφείλεται καθαρά σε προσωπικούς λόγους (όπως η αλλαγή της μόνιμης κατοικίας μου, με τη χιλιομετρική απόσταση και η απασχόληση μου στο ιδιωτικό ιατρείο στην Αθήνα).

Θα ήθελα και μέσω αυτής της επιστολής να ευχαριστήσω θερμά τον επικεφαλής της παράταξης «Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση Βορείων Τζουμέρκων» Κον Ιωάννη Αργύρη, καθώς και τα μέλη και στελέχη της για τη μέχρι σήμερα άριστη,
ενδιαφέρουσα
και παραγωγική συνεργασία μας, η οποία βεβαίως και συνεχίζεται.

Επίσης ευχαριστώ τους συναδέλφους μου Δημοτικούς Συμβούλους καθώς και εσάς προσωπικά για την τιμή που με εκλέξατε Γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου την προηγούμενη διετία, καθώς και για τη , ως επί το πλείστον ομαλή συνύπαρξή μας και την ανταλλαγή απόψεων και επιχειρημάτων, που παρά τις κάποιες εντάσεις, διατηρήθηκαν σε ικανοποιητικό επίπεδο.

Ακόμη θα ήθελα δημοσίως να ευχαριστήσω όλους τους συνδημότες μου και πρωτίστως αυτούς που με τίμησαν με την ψήφο τους και με έστειλαν στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Τέλος εύχομαι καλή συνέχεια, δύναμη και αυξημένη προσπάθεια στο ολοένα και δυσκολότερο έργο του δήμου Βορείων Τζουμέρκων-Δημοτικής Αρχής και Αντιπολίτευσης , για το καλό της πανέμορφης περιοχής μας και των δημοτών της.


Με τιμή
Αλεξάνδρα Κων/νου Γκεσούλη,
Δημοτικός Σύμβουλος «Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης Βορείων Τζουμέρκων».