Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2014

δεν θα είμαι πάλι υποψήφιος Δήμαρχος

Μετά από πολύχρονη ενασχόλησή μου με την τοπική αυτοδιοίκηση, για αρκετά χρόνια στην Κοινότητα του χωριού μου και τελευταία στο Δήμο Β. Τζουμέρκων, ανακοινώνω ότι δεν θα είμαι πάλι υποψήφιος Δήμαρχος στις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές, για προσωπικούς λόγους.
Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω όλα τα πρόσωπα, τους παράγοντες και τους φορείς με τους οποίους συνεργάστηκα όλα αυτά τα χρόνια για την αγαστή τους συνεργασία στη  προσπάθειά μας να προσφέρουμε στον τόπο μας που ήταν και η αποστολή μας. Επίσης ευχαριστώ κι όλους τους συνδημότες μου για τη στήριξή τους και την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου.
Εύχομαι σ’ όλους αυτούς που θα κληθούν στο μέλλον να διαχειριστούν τα πράγματα του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων θέληση και δύναμη, ώστε να αξιοποιήσουν όλες τις προϋποθέσεις που δημιουργεί η περιοχή μας για το καλό των συνδημοτών μας και του τόπου μας γενικότερα.

                                                                                Ιωάννινα 24 - 02 -2014


                                                                                    Ιωάννης Αργύρης